23 nov. 2011

Åhhh - titta!

Idag är det mest skrutt med mig och jag tycker så förfärligt synd om mig själv. Kanske mest för att jag var tvungen att dra ut en tand igen :o(  men mitt i allt är livet gott - för titta!
Jag fick ett brev med posten som var lite bulligt och kikade försiktigt in i det.
Nej men, är det inte... 
 Jo, det är det!!!
 Tack snälla rara Tanja för den ursöta ugglan! Jag kommer bära henne med mig med stolthet!
Titta in på Tanjas sida Misshute och se vilka helt underbara saker hon virkar!
Tack snälla söta!
Hemma hos mig är det som vanligt, så när som på den utdragna tanden, - alltid något på gång. Just nu - provstickning av barnsockor ca 2 år.

3 kommentarer:

  1. När man tycker synd om sig själv är choklad rätt trevligt. Speciellt Åre-choklad (säljs det i Oskarshamn?) Adam hälsar och längtar tills lördag. kram

    SvaraRadera
  2. Maya - Åre-choklad... Aldrig hört talas om! Det är nog det jag saknar! ;) Hälsa tillbaka till Adam - Jag längtar också till lördag! Kram

    SvaraRadera
  3. Mitt tips är, vänta med Årechokladen, åtminstone tills i morgon. Den är känd och finns säkert på Lilla G eller om chokladbutiken i Kråkerumsbacken fortfarande finns kvar. Det är synd om två idag. Du med din tand och jag fick gå och lägga mig omedelbart när jag klev upp på morgonen. Det snurrade i huvudet, jag mådde illa och höll på att ramla omkull. Idag har jag sovit mest hela dagen. Förresten det är synd om tre, Nero kom hem nyopererad i går. Han heter Nero blåtass nuförtiden, hälsar vännen från södern.

    SvaraRadera