19 nov. 2016

Med pälsigt sällskap

När jag har ansträngt mig lite mer än jag egentligen orkar brinner det i huden och tinnitusoljudet ökar till maxvolym, kropp och knopp protesterar på flera olika sätt. Jag försöker undvika det så ofta jag kan men ibland får man ta det onda med det goda och att leva med en utmattning har sina sidor. Negativa men också väldigt positiva. Jag tror jag njuter oftare numera, det finns ju så mycket att njuta av och glädjas åt!
Idag har jag sytt lite, i sötaste rosa och grönt. Det är en färgkombination som jag alltid tyckt om och jag tycker att det är en av de snällaste färgkombinationer som finns. Jag gillar många färger, mycket färg och starka färger men ibland är det milda det allra skönaste.

Milda färger som i senaste sockan med sina turkosa och gröna toner.
Den här sockan är stickad i Svarta fårets Frost, en av otaliga färgkombinationer på det garnet.

Resten av kvällen tänker den här tröttluvan tillbringa horisontellt i soffan med pälsigt sällskap. 
Luna och jag - forever 💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar