14 dec. 2016

Stor och liten

Nu är jag hemma igen efter några dagar i Sörmland (och Närke). Det har varit en fin dag, solig men kall, och solnedgången var vacker.
Mitt öga bråkar fortfarande och jag hajar till varje gång jag ser mig i spegeln och ser en liten och en stor pupill. 
Jag ligger efter med alla mina adventsstickningar men det gör ingenting. 
Några varv har det blivit på del tre i Yll o tylls sjalmysterie men det återstår en hel del.
Jag gick en liten sväng när solen var på väg ner, det är lagom att hämta posten då.
Ingen snö men väl frost.
Igår på luciadagen var det extra roligt att öppna adventskalendern från Limmo design. Den innehöll både ett litet nystan och en stickmarkör. I finaste färgen!
Det är kul att vara borta men också skönt att vara hemma. Jag tror katterna också gillar att jag är hemma igen.
SötMinerva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar