27 aug. 2017

Rand efter rand

Tröjan som ett tag såg ut så här
återgick till att bli nystan 
för att nu se ut på ett nytt sätt. 
Samma färger men i en annan ordning och nu är det ingen tysk flagga tvärs över bröstet. Det här blir mycket bättre och jag hoppas att garnet räcker till en så lång tröja som jag skulle vilja, annars får jag improvisera lite. Jag har mer Trekkinggarn i passande färger att komplettera med om det behövs.

Vi har haft en lugn dag i huset vid havet. Det regnar och blåser och inte ens katterna vill vara ute. 
Sådana dagar tänder jag ljus och dricker te utan minsta krav på prestation.
Stora lejonkoppen från Åsa Olofsson Keramik passar alla sorters dagar.

2 kommentarer:

  1. Vilket jobb att göra om men så mycket bättre. Vet inte om jag tänkt på tyska flaggan om du inte sagt det. Men när jag väl visste såg jag bara den... Så kan det bli.

    SvaraRadera
    Svar
    1. När man väl sett den var det omöjligt att ha det så ☺️

      Radera