24 nov. 2012

Små små steg

Visst är det svårt att lägga märke till små förändringar? De kan liksom smyga sig på en utan att man egentligen märker dem alls, men så plötsligt händer något och förändringen är uppenbar och lyser som solen. Så var det för mig idag - jag kunde putsa fem fönster i följd! Utan att få tokvärk, och jag kunde röra armar och axlar besvärsfritt. Hurra! En del av mina ansträngningar har verkligen gett utdelning, och nästan utan att jag märkt det. Inte undra på att man känner sig tacksam!
Geysirsjalen är torr och den är superskön. 
Den faller så snyggt. 
Äntligen får jag sticka något till sonen! Jag försöker övertyga honom då och då om att stickade grejer är bra, men han har oftast en annan åsikt. Nu blir det i alla fall en mössa med mycket häng. 
Sylusten har jag inte hittat under dagens fönsterputsning, men jag ger inte upp. I morgon kanske den dyker upp. :o)

2 kommentarer:

  1. Oj så fin sjalen är!!!! Älskar färgkombon!

    SvaraRadera
  2. Läcker sjal! Skön ser den dessutom ut att vara!

    SvaraRadera