3 juli 2016

Här och där

Den senaste veckan har jag knappt varit utomhus och idag har det inte varit mycket bättre men en liten sväng med båten blev det i alla fall. 
Jag som helst håller mig på land tyckte att det var riktigt härligt. 
Skönt när vi hade solen i ansiktet. 
Molnen började torna upp sig i en oroväckande fart och vi såg regnväder på avstånd men hos oss höll det sig fint. 
Jag har inte stickat en maska på koftan jag la upp igår men har lagt upp till ett par gröna sockor också. Ombyte förnöjer ju. 
Det är hopplöst när man inte kan koncentrera sig på en sak men varför monogamsticka när man kan polygamsticka?! Lite här och lite där blir ju också något till slut. 

2 kommentarer:

  1. Jaså, är det DEN båten ni ska åka till Gotland med? ;) Lasta den full med stickning och katter och kom! Bamsekramar! /Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej hu! Aldrig att jag skulle våga åka så långt ut på stora havet med den lilla båten!! :) Kram

      Radera