12 apr. 2013

Samling

Härom dagen hittade jag en liten bit färdigquiltat tyg efter ett tidigare projekt och eftersom necessärgrejerna fortfarande stod framme så blev det ännu en liten börs.
Ugglorna flyger och far lite som de vill. 
Nu börjar det bli en liten samling igen.
Igår läste jag ut Michael Nyqvist nya bok Dansa för oss. 
Även om den och hans tidigare bok När barnet lagt sig inte dirket hänger ihop så gör de ändå det. Jag, som läste dem direkt efter varandra, upplevde det som Dansa för oss var mer av samma sak, samma språk, samma upplägg och till viss del samma innehåll. Jag tyckte mycket om den första och blev tyvärr lite besviken på den andra även om det fortfarande fascinerar mig att få en inblick i Michaels värld och funderingar. Vi människor är allt bra lika innerst inne.

3 kommentarer:

  1. They are super cute.Love them!!

    SvaraRadera
  2. Trevligt att få höra en recension av hans bok, Tack och ha en trevlig hel //MalinSj

    SvaraRadera
  3. Vilken charmig liten börs. En typisk braatthabörs.

    SvaraRadera